مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 08:412019-01-15اجتماعي

جمع آوری بخاری های گازسوز از مدارس تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در نشست مشترک با مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و رؤسای هیأت مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهر و شهرستان های تهران، - استاندار تهران گفت: برای حذف تمام بخاری های گازسوز کلاس های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و تمام تلاش خود را برای برچیده شدن این بخاری های غیراستاندارد انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در نشست مشترک با مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و رؤسای هیأت مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهر و شهرستان های تهران، اظهار کرد: امیدوارم با یک همفکری، تعامل و هماهنگی بتوانیم اقدامات خوبی در زمینه فضا های آموزشی استان تهران داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مدارس و دانش آموزان در کشور خاطرنشان کرد: حوادث ناگواری که از مدارس و گوشه و کنار به گوش انسان می رسد، بسیار ناراحت کننده و متأثر کننده است؛ دانش آموزان در آینده می توانند از سرمایه های کشور همانند دکتر حافظی و دیگر مسؤولان باشند.

استاندار تهران ضمن اعلام پیوستن به کمپین کلاس گرم مدرسه امن، تصریح کرد: در راستای استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس و برای حذف تمامی بخاری های گازسوز کلاس های درس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بخاری های گازسوز از مدارس تهران

جمع آوری بخاری های گازسوز از مدارس تهران