مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 08:362019-01-15سياسي

سیاست یکی به نعل یکی به میخ آخوندی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی در خصوص لایحه بودجه دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می کنم یکبار هم که شده عین لایحه بودجه پیشنهادی دولت را بدون هرگونه تغییری به رای نمایندگان .

- وزیر پیشین راه و شهرسازی در خصوص لایحه بودجه دولت در کانال تلگرامی خود به مجلس پیشنهاد داده است که لایحه بودجه 98 دولت را بدون تغییر تصویب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی در خصوص لایحه بودجه دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می کنم یکبار هم که شده عین لایحه بودجه پیشنهادی دولت را بدون هرگونه تغییری به رای نمایندگان بگذارد و بجای ورود در جزییات، نتیجه را از دولت درخواست کند.

این در حالی است کهوزیر مستعفی راه و شهرسازی با حمله به سیاست های داخلی و خارجی دولت گفته بود که در حوزه اقتصاد به ظن خود نبود نظریه راهبردی را دلایل نابسامانی بازارهای اقتصادی عنوان و پیش بینی کرد ساختار اقتصاد کشور مانند یک دومینو یکی پس از دیگری فرو خواهند ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست یکی به نعل یکی به میخ آخوندی

سیاست یکی به نعل یکی به میخ آخوندی