مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 17:312019-01-14سياسي

دو بیمارستان خصوصی در همدان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در همایش گرامیداشت روز پرستار که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی با پزشکان و سرمایه گذاران، دو بیمارستان خصوصی در همدان احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در همایش گرامیداشت روز پرستار که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار کرد: از روزی که وارد مجلس شدم کار معلمان و پرستاران را توام با هم دنبال کرده ایم اگرچه این دو قشر هیچ وقت به اندازه خدمتشان بهره مند نیستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه پرستاران، پرستاری از بهترین خلقت خداوند یعنی انسان را بر عهده دارند گفت: اخیرا در موضوع حقوق و مزایای پرستاران عنوان شد انصاف نیست در شرایط اقتصادی موجود، دولت اعلام 20 درصد افزایش به صورت عام کند که مجلس این موضوع را در سر فصل رسیدگی های خود قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: عادلانه نیست هرکس با هر سطح حقوقی افزایش یکسان داشته باشد، 20 درصد حقوق یک میلیون تومانی با 20 درصد حقوق 20 میلیون تومان قابل قیاس نیست، مجلس باید در این زمینه تدبیر داشته باشد، به گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بیمارستان خصوصی در همدان احداث می شود

دو بیمارستان خصوصی در همدان احداث می شود