مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 16:552019-01-14اقتصادي

ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس2019 شد


شرکت فرش ذوالانواری جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس 2019 آلمان را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت فرش دستباف ذوالانواری ، متخصصان صنعت کفپوش ژانویه هر سال در رویدادی بین المللی تحت عنوان دموتکس در شهر هانوفر آلمان گرد هم می آیند.

این نمایشگاه فرصتی برای رصد و بررسی آخرین تحولات صنعت فرش دستباف و دیگر انواع کفپوش ها در اختیار فعالان این حوزه قرار می دهد.

در حوزه فرش دستباف، علاوه بر بازیگران بزرگ بازار، کارشناسان و محققان این صنعت نیز دموتکس را عرصه ای برای تعامل و آشنایی با ظرفیت های توسعه بازار قلمداد کرده و حضوری پررنگ در این رویداد دارند.

در نمایشگاه دموتکس هر ساله جوایزی در رده های گوناگون کفپوش های دستباف به برگزیدگان اعطا می شود که نشانه توانمندی برگزیدگان در بخش های مهمی همچون خلاقیت، بهره وری، شناخت افق های پیش رو و توسعه بازار است.

امسال نیز این جوایز در رده های مختلف به برگزیدگان اهدا شد و شرکت فرش دستباف ذوالانواری نیز همچون سالیان گذشته برنده یکی از جوایز مهم این رویداد بود.

بر اساس این گزارش، شرکت فرش دستباف ذوالانواری در نمایشگاه دموتکس 2019 در بخش carpet design award(جایزه طراحی فرش) که در سه گروه سنتی، مدرن و نوآوری برگزار می شود، جایزه طراحی بهترین فرش مدرن را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس2019 شد

ذوالانواری برنده جایزه بهترین فرش مدرن نمایشگاه دموتکس2019 شد