مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 16:462019-01-14سياسي

افزایش 20 درصدی حقوق ها به صورت عام منصفانه نیست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از احداث دو بیمارستان خصوصی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از پرستاران نمونه استان به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: کار پرستاران از آن جهت ارزشمند است که پرستاران با حضور موثر خود مایه آرامش و التیام آلام مردم  می شوند.

وی بیان کرد: از روزی که وارد مجلس شدم، هرگاه موضوع معلم و پرستار  مطرح شده است به طور جدی از این دو قشر حمایت کرده ام، زیرا ایمان دارم معلمان و پرستاران صادقانه مشغول به خدمت هستند اما به اندازه خدمات خود بهره مند نمی شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در موضوع نظام هماهنگ پرداخت ها از پرستاران و معلمان غفلت شده است.

وی به لایحه بودجه 98 اشاره کرد و افزود: در این لایحه موضوع افزایش 20 درصدی کارکنان دولت با وجود فشارهای اقتصادی افزایش 20 درصدی حقوق به صورت عام منصفانه و معقول نیست.

افزایش حقوق کارمندان در یک سطح عادلانه نیست حاجی بابایی تصریح کرد: عادلانه نیست هرکس با هر سطح حقوقی افزایش یکسان داشته باشد، 20 درصد حقوق یک میلیون تومانی با 20 درصد حقوق 20 میلیون تومان قابل قیاس نیست، مجلس باید در این زمینه تدبیر داشته باشد، به گونه ای که اعتماد و آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی حقوق ها به صورت عام منصفانه نیست

افزایش 20 درصدی حقوق ها به صورت عام منصفانه نیست