مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 14:402019-01-14اقتصادي

سهامداران خودرویی برای فروش صف کشیدند


تاثیر افزایش قیمت های خودرو در رشد سهم های این گروه چندان دوام نیاورد و فقط پس از یک روز از انتشار این خبر، سهامداران برای فروش سهم های خودرویی در صف ایستادند.

- از سوی دیگر علیرغم تاثیر بسزای خودرویی ها در کاهش نماگرهای بازار سرمایه، شاخص کل توانست به روند صعودی بازگردد و نیمه کانال 164 واحدی را پشت سر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا روز گذشته بیش از یک هفته کاری بود که نماگر اصلی بورس تهران روند رشد را دنبال می کرد اما دیروز فعالان بازار سهام بیشتر به سمت خرید سهم های کوچک پیش رفتند و در شرکت های بزرگتر کفه عرضه سنگینی کرد؛ این موضوعات سبب شد که شاخص هم وزن بر خلاف شاخص اصلی رشد کند.

اما در کنار افزایش تقاضا در گروه های کوچک گروه خودرویی ها نیز یک دست رشد قیمت را تجربه کردند این رشد در حالی اتفاق افتاد که قیمت کارخانه ای خودروها رسما افزایش یافت و درآمد این شرکت ها رشد کرد اما بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش رشد به دلیل ساختار غیر رقابتی و هزینه های فزاینده خودروسازان نسبت به دیگر شرکت ها چندان پایدار نیست.

کما این که امروز قیمت سهم های خودرویی در چرخشی 180 درجه با افت فزاینده ای مواجه شد و سهامداران تعدادی از سهم ها و مخصوصا سهم های شاخص ساز این گروه برای فروش سهم خود در صف ایستادند و این موضوع کفه عرضه را به شدت نسبت به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران خودرویی برای فروش صف کشیدند

سهامداران خودرویی برای فروش صف کشیدند