مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 11:052019-01-14سياسي

تقدیر از رسانه های فعال در ترویج فرهنگ ایثار در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دعوت از رسانه های کشور برای مشارکت در تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: - بنیاد از رسانه هایی که در فاصله 40 روز 12 بهمن تا 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا به موضوعات مرتبط به فرهنگ ایثار بپردازند به صورت ویژه تقدیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به پیش رو بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات زیادی را علیه کشورمان انجام دادند، اما مانند همیشه این تبلیغات با شکست روبرو شده است و کشورمان با اقتدار در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی ترین محورهای شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی و عاملی برای پیروزی آن بود و در ادامه نیز باعث حفظ و تداوم آن تا امروز شده است و شهدا و ایثارگران نقشی اساسی در این مسیر داشته اند.

همچنین انقلاب اسلامی برگرفته جریان حق طلبی در کشورمان بود که ایران را به استقلال رساند و دست بیگانگان و ستمگران را از کشورمان کوتاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از رسانه های فعال در ترویج فرهنگ ایثار در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی

تقدیر از رسانه های فعال در ترویج فرهنگ ایثار در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی