مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 10:102019-01-14بين الملل

آغاز کمپین لوپن برای انتخابات پارلمان اروپا با درخواست حمایت از جلیقه زردها


رهبر راست افراطی فرانسه کمپین انتخاباتی خود را با درخواستی از معترضان جلیقه زرد آغاز کرد.

- آغاز کمپین لوپن برای انتخابات پارلمان اروپا با درخواست حمایت از "جلیقه زردها" رهبر راست افراطی فرانسه کمپین انتخاباتی خود را با درخواستی از معترضان"جلیقه زرد" آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارین لوپن، رهبر راست افراطی فرانسه از ده ها هزار معترضی که از ماه نوامبر علیه امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه به طور هفتگی دست به تظاهرات زده اند، درخواست کرد که اتحادیه اروپا را به موافقت با برگزاری همه پرسی ای درباره سیاست های ماکرون وادارند.

لوپن در تجمع انتخاباتی حزب تجمع ملی اظهار کرد: در خصوص شورش مردمی سالم جلیقه زردها، این انتخابات فرصتی را به دست می دهد تا به بحرانی که از تحقیر و سختگیری های رییس جمهوری بی کفایت نشات می گیرد، پایان دهیم؛ رییس جمهوری که رفتارش ایجاد آشوب می کند.

جلیقه زردها که اعتراضاتشان برای مخالفت با افزایش مالیات سوخت آغاز شد و پس از آن به جنبشی گسترده و گاهی خشونت آمیز در سراسر فرانسه تبدیل شد.

جلیقه زردها طی اعتراضات خود خواستار عدالت اجتماعی برای کارگرانی با مهارت پایین شده اند که جهانی سازی، مقررات زدایی و یکپارچکی موجود در اتحادیه اروپا آن ها را نادیده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کمپین لوپن برای انتخابات پارلمان اروپا با درخواست حمایت از جلیقه زردها

آغاز کمپین لوپن برای انتخابات پارلمان اروپا با درخواست حمایت از جلیقه زردها