مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 09:152019-01-14اقتصادي

به دنبال نقش آفرینی در زمینه صنایع بسته بندی هستیم


رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که این سازمان در 40 هزار روستای کشور برنامه های حمایت و توسعه کشاورزی را اجرا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج به دنبال توسعه و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی است.

وی افزود: بر این اساس برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا در 40 هزار روستا برنامه های حمایتی و توسعه کشاورزی را با هدف اشتغال زایی و توانمندسازی اقتصادی اجرایی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در سال 97 برنامه های کشاورزی بسیج در 7 هزار و 190 روستا اجرایی خواهد شد و باقی آن به سال های آینده موکول می شود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه بسیج به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع کوچک نیز وارد می شود، گفت: راه اندازی نیروگاه های کوچک پنج تا صد کیلو واتی در زمینه تولید نیرو در دستور کار قرار دارد.

وی هدف از حضور بسیج در بخش صنایع را کارآفرینی و افزایش تولید عنوان کرد و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم در زمینه صنایع بسته بندی نیز نقش آفرینی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش تر اعلام کرده بود: عملیات ساخت سه هزار واحد نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی را آغاز کرده ایم و به دنبال آن هستیم که به ساخت نیروگاه های 100 کیلوواتی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال نقش آفرینی در زمینه صنایع بسته بندی هستیم

به دنبال نقش آفرینی در زمینه صنایع بسته بندی هستیم