مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 08:562019-01-14دانش

مطالعات ساخت مرکز درمان ناباروری در دانشگاه دامغان انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین شاهوردی، رییس پژوهشگاه رویان، ضمن بیان اینکه 70 مرکز درمان ناباروری در استان های کشور فعالیت می کنند، - رییس پژوهشگاه رویان گفت: طرح مطالعات ساخت مرکز درمان ناباروری دامغان با هدف انتقال تجربیات بخش ناباروری پژوهشگاه رویان به شهرستان ها آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین شاهوردی، رییس پژوهشگاه رویان، ضمن بیان اینکه 70 مرکز درمان ناباروری در استان های کشور فعالیت می کنند، تاکید کرد: مطالعات ساخت مرکز ناباروری در دانشگاه دامغان انجام می شود که امیدواریم با ساخت این مرکز شاهد افتتاح هفتاد و یکمین مرکز ناباروری در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود 10 درصد زوج های که ازدواج می کنند برابر با سه میلیون زوج در کشور نابارور باشند، ابراز کرد: ناباروری یک زمان ناعلاج بوده و با پیشرفت علم 70 تا 80 درصد نابارورند که با مراجعه به مراکز باروری جواب مثبت دریافت می کنند.

رییس پژوهشگاه رویان گفت: این مرکز فعالیت و تحقیقات خود را در بخش سلول درمانی، اصلاح نژاد و بیماری های ژنیتکی آغاز کرده و امروز 700 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف در کشور پایان نامه های خود را در پژوهشگاه رویان گذراندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات ساخت مرکز درمان ناباروری در دانشگاه دامغان انجام می شود

مطالعات ساخت مرکز درمان ناباروری در دانشگاه دامغان انجام می شود