مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 15:152019-01-13سياسي

امیدواریم با خارج شدن از فضای تحریمی بتوانیم از جوانان بیشتر استفاده کنیم


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند قانون بازنشستگان تقریبا به خوبی اجرا شد اما انتظار داشتیم رده سنی مدیران جوان تر شود.

- بهروز بنیادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در چند حوزه قانون گذاری، نظارت و ورود در برخی مشکلات و سهل انگاری هایی که اتفاق می افتد انجام وظیفه می کند.

از ابتدای مجلس دهم مشکلات عمده کشور در جلسات متعددی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با هماهنگی هایی که بین قوا و سایر ارکان داشته در قانون گذاری به خوبی انجام وظیفه کرده اما شاید در بخش نظارت انتظاری که جامعه از مجلس دارد، هنوز برآورده نشده است.

بنیادی گفت: از ابتدای شروع مجلس دهم چند مشکل اساسی داشته ایم که موضوع آب، محیط زیست، صندوق های بازنشستگی، بیکاری، بانک ها و .

از آن جمله بوده است.

وی افزود: در برنامه پنج ساله ششم توسعه بسیاری از این مشکلات دیده شد و وظایفی برای دولت تعریف و برای مدیریت این مشکلات و برطرف کردن آن ها راهکارهایی ارائه شد که بخشی بر مبنای منابع دولتی در حال رسیدگی است و بخشی دیگر باقی مانده است.

بنیادی اظهار کرد: هرچند قانون بازنشستگان تقریبا به خوبی اجرا شد اما انتظار داشتیم رده سنی مدیران جوان تر شود ولی تاکنون این اتفاق نیفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با خارج شدن از فضای تحریمی بتوانیم از جوانان بیشتر استفاده کنیم

امیدواریم با خارج شدن از فضای تحریمی بتوانیم از جوانان بیشتر استفاده کنیم