مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 دی 1397 ساعت 11:512019-01-13سياسي

ضرب الاجل دادستانی شهرری برای رفع آلودگی زمین های کشاورزی و منابع آبی جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرری از ورود مدعی العموم به منظور جلوگیری از آلوده شدن زمین های کشاورزی و منابع آبی با ترشحات نفتی خبر داد و اظهار کرد: - دادستان عمومی و انقلاب شهرری از ورود مدعی العموم جهت جلوگیری از آلوده شدن زمین های کشاورزی و منابع آبی با ترشحات نفتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرری از ورود مدعی العموم به منظور جلوگیری از آلوده شدن زمین های کشاورزی و منابع آبی با ترشحات نفتی خبر داد و اظهار کرد: پس از اینکه در فضای مجازی این موضوع مطرح شد که ترشحات وسیع نفتی در حال آلوده کردن اراضی کشاورزی و آب است، شورای تأمین و دادستانی به موضوع ورود پیدا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرری گفت: در فرصت 4 ماهه ای که دادیم معاون وزیر و 3 معاون خود جلساتی تشکیل دادند و در جلسه ای نیز با هم دیگر صحبت کردیم و به صورت شبانه روزی شروع به فعالیت کردند و مقرر شد یک هفته در میان گزارشات پیشرفت کار را به ما ارائه کردند.

وی افزود: حدود یک ماه پیش دو روزنه حدودا یک و نیم سانتی متری پیدا کردند که از مجموع هر دوی آن ها در ثانیه چهار و نیم لیتر ترشحات نفتی خارج می شد که این موضوع سبب آلودگی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دادستانی شهرری برای رفع آلودگی زمین های کشاورزی و منابع آبی جنوب تهران

ضرب الاجل دادستانی شهرری برای رفع آلودگی زمین های کشاورزی و منابع آبی جنوب تهران