مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 19:062019-01-12دانش

نشست مشترک مدیران دانشگاه گلستان و مدیران سازمان زمین شناسی کشور برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رییس دانشکده علوم و اعضای هیأت علمی گروه زمین شناسی با مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به منظور توسعه همکاری های علمی و با هدف هم افزایی و استفاده از توان .

- نشست توسعه همکاری سه جانبه دانشگاه گلستان با سازمان زمین شناسی کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه و مدیران سازمان زمین شناسی کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رییس دانشکده علوم و اعضای هیأت علمی گروه زمین شناسی با مسئولان سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به منظور توسعه همکاری های علمی و با هدف هم افزایی و استفاده از توان علمی دانشگاه ها برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی دانشکده علوم و با حضور اساتید گروه زمین شناس، برنا، معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، جعفری، مدیرکل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، عزمی، معاون اکتشاف زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق و عبدی، معاون اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد، مقرر شد تفاهم نامه سه جانبه ای با محوریت تهیه نقشه های زمین شناسی و اکتشافی بزرگ مقیاس در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک مدیران دانشگاه گلستان و مدیران سازمان زمین شناسی کشور برگزار شد

نشست مشترک مدیران دانشگاه گلستان و مدیران سازمان زمین شناسی کشور برگزار شد