مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 15:562019-01-12دانش

افزایش سواد رسانه ای ضرورتی بسیار مهم در بهره گیری از فرصت های فضای مجازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی محمدپور رییس پلیس فتای خراسان جنوبی، در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه آزاد خراسان جنوبی، اظهار کرد: - رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: افزایش سواد رسانه ای یک ضرورت بسیار مهم است تا بتوانیم از فرصت های فضای مجازی بهره مند شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی محمدپور رییس پلیس فتای خراسان جنوبی، در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه آزاد خراسان جنوبی، اظهار کرد: تأمین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور و صیانت از هویت دینی و ارزش های انسانی و حفظ حریم ها ازجمله اهداف پلیس فتا است.

محمدپور با اشاره به برخی هشدار های پلیسی گفت: برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی افراد و کلاهبرداری رایانه ای به بهانه های مختلف و انتشار فیلم های خصوصی افراد از جرم های بسیار مشهود است.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در حوزه جنگ نرم کار کرده است، تأکید کرد: در عین حال که فضای مجازی یک دنیا فرصت است؛ اما مردم ما و خانواده ها باید نسبت به خطر های فراوان فضای مجازی آگهی دقیق و عمیق پیدا کنند، چراکه تقریباً اغلب مجرمان در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند.

وی افزایش سواد رسانه ای را یک ضرورت بسیار مهم برشمرد و افزود: برای آنکه خودمان و فرزندانمان را از آثار زیان بار فضای مجازی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد رسانه ای ضرورتی بسیار مهم در بهره گیری از فرصت های فضای مجازی است

افزایش سواد رسانه ای ضرورتی بسیار مهم در بهره گیری از فرصت های فضای مجازی است