مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 10:152019-01-12پزشكي

داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت: ساختار و فرمول دارو یکسان است و داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند ولی برخی از پزشکان داروی خارجی تجویز می کنند و این امر را به نوعی کِلاس می دانند.

- منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه کالای با کیفیت ایرانی را 100 درصد می خرم، تصریح کرد: خودم 11 نوع دارو مصرف می کنم که همگی ایرانی هستند؛ این در حالی است که همه آن ها مشابه خارجی دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین درخصوص اهمیت بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) درخصوص خرید کالای ایرانی خاطرنشان کرد: به نظرم تولیدکنندگان کالای ایرانی به جای ارتقای کیفیت کالا، افت کیفی داشته اند، فرمایش ایشان دو بُعد دارد و بر اساس آن تولیدکنندگان باید کیفیت را افزایش و قیمت را کاهش دهند تا مردم از آن ها حمایت کنند.

مهرام با اشاره به مشکلات صنعت خودروسازی در داخل کشور عنوان کرد: خودروهای ایرانی در سیستم کیسه هوا و موتور ضعف دارند، اگر ایمنی و شرایط مناسب خودروهای خارجی را خودروهای ایرانی هم داشتند مردم از بابت خرید خوردروی داخلی نگرانی احساس نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند

داروهای ایرانی هیچ تفاوتی با داروهای خارجی ندارند