مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 دی 1397 ساعت 21:312019-01-11سياسي

واکنش ها به پولی شدن تردد از تونل های شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار تهیه لایحه ای در خصوص تعیین نرخ بهای تردد وسایل نقلیه در تونل ها و معابر خاص شهر تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و بررسی آن در اداره تدوین قوانین شهرداری تهران مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری .

- دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: به جای مطرح کردن موضوعاتی مانند پولی شدن تردد در تونل ها و معابر خاص، به دنبال تحقق درآمد های قابل وصول باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار تهیه لایحه ای در خصوص تعیین نرخ بهای تردد وسایل نقلیه در تونل ها و معابر خاص شهر تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و بررسی آن در اداره تدوین قوانین شهرداری تهران مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران اعلام کرد شهرداری برخلاف مصلحت عمومی حرکت نمی کند.

بر اساس توضیحات روابط عمومی شهرداری، طرح اخذ بهای تردد از سوی تونل های شهری در قالب لایحه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک پیشنهاد شده و صرف ارائه پیشنهاد به منزله پذیرش آن نیست و ارسال آن به شورای شهر نیز مستلزم تایید شهردار تهران است که هنوز این لایحه به استحضار و تایید حناچی نرسیده است و در مرحله پیشنهاد است و هر گونه طرحی که در مدیریت شهری به اجرا درمی آید در راستای منفعت عمومی جامعه خواهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به پولی شدن تردد از تونل های شهری

واکنش ها به پولی شدن تردد از تونل های شهری