مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 20:462019-01-10اجتماعي

از شایعه تا واقعیت ابتلای ماهی های خوزستان به بیماری


روز گذشته با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی در رابطه با مصرف ماهی های اروندرود و تالاب هورالعظیم و احتمال آلودگی این ماهی ها هشدار داده شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، خبری روز گذشته مبنی بر هشدار در مصرف ماهی های اروندرود و تالاب هورالعظیم در فضای مجازی منتشر شد و در این شایعه در مورد احتمال آلوده بودن ماهی ها در این مناطق را هشدار داده بود.

هیچ گونه تلفاتی در خوزستان مشاهده نشد نبی الله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس، در این رابطه، اظهار کرد: شرکت شیلات خوزستان و دامپزشکی استان خوزستان به مدت یک ماه در آماده باش کامل بود و گشت های مشترکی هر روز از مزارع پرورش ماهی و بازارهای عرضه ماهی در شهرستان های مرزی، غربی و جنوبی استان انجام دادیم.

وی افزود: بعد از یک ماه کنترل و بررسی هیچ گونه تلفاتی که شکل و الگو آن با الگوی تلفات در عراق شباهت داشته باشد تا امروز در استان خوزستان مشاهده نشده است.

پس از یک ماه سطح مراقبتی را ملایم تر کردیم و درحال حاضر در خوزستان مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مورد بیماری در خوزستان وجود ندارد مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان نیز اظهار کرد: نمونه برداری که از تلفات آبزیان در کشور عراق صورت گرفت، هم مرکز تحقیقات خوزستان و هم مرکز تشخیص سازمان دامپز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت ابتلای ماهی های خوزستان به بیماری

از شایعه تا واقعیت ابتلای ماهی های خوزستان به بیماری