مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 دی 1397 ساعت 13:362019-01-10سياسي

معاون پرستاری وزارت بهداشت: پرستاران، در پرستاری از انقلاب اسلامی نقش بزرگی دارند


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاران در زمان انقلاب، جنگ، سازندگی و همچنین در زمان تحریم ها پا به پای آحاد ملت تلاش کرده و حتی دقیقه ای کار خود را رها نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی در مراسم تجدید میثاق جامعه پرستاری با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی با سلام و صلوات بر روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرزند برومندشان مرحوم حاج شیخ احمد خمینی و تبریک خجسته میلاد بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، گفت: حضرت زینب (س) اسوه مهربانی، مقاومت و صبوری بود و همین صفات نیک، از ایشان بانوی کربلا را برای بشریت به یادگار گذاشت.

کسی که پرستاری اش در روز عاشورا و خطابه های علی گونه اش پس از آن و البته پرستاری اش از سه امام در حادثه کربلا موجب حفظ کیان و روح اسلام شد.

وی اظهار داشت: پرستاری حرفه ای است به بلندای عمر بشریت یعنی از بدو تولد تا زمان مرگ، از این رو هیچ پیشرفتی در جوامع نمی تواند جایگزین پرستاری شود چون نقشی کاملا انسانی، عاطفی و علمی و حرفه ای دارد و به همین جهت است که پرستاری در تمام جوامع اسلامی و غیر اسلامی، دینی و غیر دینی، نقش احترام آمیزی داشته و به قداست، پاکی و اخلاق مداری معروف و مورد اعتماد مردم است و همواره از آن یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پرستاری وزارت بهداشت: پرستاران، در پرستاری از انقلاب اسلامی نقش بزرگی دارند

معاون پرستاری وزارت بهداشت: پرستاران، در پرستاری از انقلاب اسلامی نقش بزرگی دارند