مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 18:462019-01-09سياسي

بهیار یا کمک پرستار؟! گلایه از درد «بلاتکلیفی»


قرار بود عده ای به عنوان بهیار، جذب سیستم درمانی شوند اما تبدیل وضعیت آنها به کمک پرستار باعث گلایه مندی و بلاتکلیفی این افراد شده است، البته رییس نظام پرستاری همدان در این خصوص نظر دیگری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جمعی از افرادی که قبلاً به عنوان بهیار آموزش دیده بودند و قرار بود در سیستم درمانی به کار گرفته شوند به خاطر عدم توجه به این موضوع از بلاتکلیفی خود گلایه مندند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شده اند.

این افراد عنوان می کنند این طرح در راستای اجرای تحول نظام سلامت و جبران کمبود نیروی کادر درمان، به مدت یک سال اجرا شد اما بعدها تغییراتی ایجاد شد که به معنای نقض تعهدات قبلی آنها بود.

یکی از این معترضان در این زمینه اعلام کرد: سال 94 و در راستای طرح تحول نظام سلامت طرح بهیاری با هزینه 3 میلیون و 600 هزار تومان و 300 ساعت تئوری و یک هزار و 80 ساعت کارورزی در تمام بخش های بیمارستانی اجرا شد.

وی گفت: متاسفانه این طرح با کارشکنی نظام پرستاری و بدعهدی مسؤولان وزارت بهداشت دچار تغییرات بنیادی شده است.

این معترض به حذف تمام موارد شرح وظایف تخصصی و به جای ماندن شرح وظایف کمک بهیار و بیماربر اشاره کرد و افزود: تغییر عنوان دوره از بهیاری به کمک پرستاری، رنگ روپوش از سفید به کرم یاسی و شرایط سنی و تحصیلات از جمله موارد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهیار یا کمک پرستار؟! گلایه از درد «بلاتکلیفی»

بهیار یا کمک پرستار؟! گلایه از درد «بلاتکلیفی»