مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 15:552019-01-09فناوري

استفاده از گوگل مپ با ارسال دستور صوتی!


به نظر می رسد که گوگل قصد دارد در آینده ای نزدیک امکان پشتیبانی نقشه جغرافیایی اختصاصی خود از دستیار صوتی گوگل اسیستنت را به گوشی های اندرویدی و iOS اضافه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه گوگل مپ ( Google maps ) که برنامه اختصاصی نقشه جغرافیایی گوگل به شمار می رود، یکی از محبوب ترین برنامه های مورد استفاده و کاربردی کاربران گوشی های هوشمند است که در هر دو نسخه اندروید و آی اواس (iOS) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چندی پیش بود که گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2018 وعده داده بود که می خواهد به کاربران اپلیکیشن گوگل مپ این امکان را بدهد تا ارسال دستورات صوتی جهت و مکان جغرافیایی موردنظر خود را بیابند و طبق آن حرکت کرده و به مقصد برسند.

این بدان معناست که گوگل باید با انتشار یک نسخه به روزرسانی شده از برنامه گوگل مپ، امکان پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند خود، گوگل اسیستنت را اضافه کند تا کاربران بدون نیاز به تایپ و پیدا کردن مکان جغرافیایی موردنظر خود بر روی نقشه، تنها با ارسال یک فرمان صوتی از خدمات و سرویس های آن استفاده کرده و بهره ببرند.

بر اساس گزارش وب سایت Android Central، با اینکه چند ماهی است که از وعده گوگل گذشته است، اما هنوز این امکان و قابلیت به پلتفرم گوگل مپ اضافه نشده است و به نظر می رسد که کاربران زیادی در سراسر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گوگل مپ با ارسال دستور صوتی!

استفاده از گوگل مپ با ارسال دستور صوتی!