مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 10:562019-01-09سياسي

رفع مشکلات محور بجنورد - جنگل گلستان با ورود مدعی العموم


رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی از رفع مشکلات محور بجنورد-جنگل گلستان تا 2 ماه آینده خبر داد و گفت: با پیگیری های به عمل آمده، مقرر شد حداکثر تا دو ماه آینده مبلغ 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری با اشاره به مشکلات محور بجنورد-جنگل گلستان، اظهار کرد: محور بجنورد-جنگل گلستان، که هرساله شاهد بروز تصادفات منجر به فوت عدیده ای در این محدوده هستیم، به عنوان یکی از مهم ترین مسائل حوزه حقوق عامه به شمار می رود.

وی با تبیین برخی اقدامات انجام گرفته به منظور کاهش سوانح رانندگی در این محور، مسأله تخصیص اعتبارات را یکی از مشکلات اصلی بر سر راه اجرا و معوق شدن این پروژه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طی پیگیری های به عمل آمده، مقرر شده که ظرف حداکثر دو ماه آتی مبلغ 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: با توجه به جلسه مشترکی که بین اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان های خراسان شمالی و گلستان برگزار شد، مسئله صدور مجوزهای زیست محیطی برای توسعه این محور مرتفع گردیده و ما هم اکنون با تسهیل این فرایند، منتظر اجرای سریع تعهدات از سوی شرکت مجری طرح هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات محور بجنورد - جنگل گلستان با ورود مدعی العموم

رفع مشکلات محور بجنورد - جنگل گلستان با ورود مدعی العموم