مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 دی 1397 ساعت 09:012019-01-07دانش

دو شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی البرز تقدیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از ارزیابی و داوری نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار استان البرز در دانشگاه خوارزمی، از میان 36 فناور ثبت شده در استان البرز که در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار این استان حضور داشتند، - در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار البرز دو شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد کرج در جمع شرکت های برتر فناور استان البرز معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از ارزیابی و داوری نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار استان البرز در دانشگاه خوارزمی، از میان 36 فناور ثبت شده در استان البرز که در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فن بازار این استان حضور داشتند، 8 فناور به عنوان فناوران برتر استان در سال 97 برگزیده شدند.

از این میان 2 فناور برتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بودند که با ارائه دستگاه اسکن تنه درخت به منظور آزمون غیرمخرب درختان سرپا و کیت های استخراج DNA در این نمایشگاه شرکت داشتند.

فناوری دستگاه اسکن تنه درخت از شرکت آزمونگران غیرمخرب دارکوب با مدیریت مهران روح نیا، عضو هیأت علمی واحد کرج و فناوری استخراج DNA از شرکت آریادانش بنیان با مدیریت مهروز دزفولیان، عضو هیأت علمی واحد کرج در این نمایشگاه ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی البرز تقدیر شدند

دو شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد در نمایشگاه دستاورد های پژوهشی البرز تقدیر شدند