مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 دی 1397 ساعت 02:002019-01-04حوادث

در آتش سوزی های اخیر شاهد کوتاهی مسئولان آموزشی بودیم


در قضیه آتش سوزی های اخیر که تعدادی از بچه های معصوم این مرز وبوم آتش گرفته و جان باختند، شاهد کوتاهی مسئولان آموزشی در شهرستان های محل آتش سوزی در تهیه حداقل استانداردهای آموزش مانند تهیه سیستم گرمایشی مناسب بودیم.

- یک وکیل دادگستری گفت:در قضیه آتش سوزی های اخیر که تعدادی از بچه های معصوم این مرز وبوم آتش گرفته و جان باختند، شاهد کوتاهی مسئولان آموزشی در شهرستان های محل آتش سوزی در تهیه حداقل استانداردهای آموزش مانند تهیه سیستم گرمایشی مناسب بودیم.

حسین طالع در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مسئولیت دولت در قبال حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس زاهدان و نیز حوادثی از این قبیل اظهار کرد: در خصوص وظایف دولت در زمینه وسایل آموزش رایگان که به طور صریح از مفاد و منطوق اصل 30 قانون اساسی قابل استناد است، وظیفه دولت به صورت مطلق تمام ابعاد آموزش رایگان را شامل می شود و عبارت وسایل شامل زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مانند تهیه ساختمان های ایمن و کادر آموزشی مجرب است.

وی ادامه داد: متاسفانه در قضیه آتش سوزی های اخیر که تعدادی از بچه های معصوم این مرز وبوم آتش گرفته و جان باختند، نکته ای که بیشتر از هرچیز خودنمایی کرد کوتاهی مسئولان آموزشی در شهرستانهای محل آتش سوزی در تهیه حداقل استانداردهای آموزش مانند تهیه سیستم گرمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آتش سوزی های اخیر شاهد کوتاهی مسئولان آموزشی بودیم

در آتش سوزی های اخیر شاهد کوتاهی مسئولان آموزشی بودیم