مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 16:502019-01-03سياسي

خود ائمه (ع) هم توقع این میزان غم در جامعه ما را ندارند


مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشکل امروز جامعه دینی ما جهل مقدس در عموم مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد حاتمیان شامگاه چهارشنبه (12 دی ماه) در مسجد تاریخی محله بازار آران و بیدگل در حاشیه کارگاه آموزشی مقابله با بدعت و خرافات در آیین های دینی اظهار کرد: عده ای از مشکلات اجتماعی مردم از قبیل بیکاری و نبود سرگرمی های سالم سوء استفاده می کنند و با برپایی مراسمی که رنگ و بوی دینی دارند ولی هیچ کجا به آن اشاره ای نشده باعث بدعت در آیین های اسلامی جامعه می شوند.

وی ادامه داد: جامعه ما به خاطر ارادت خاصی که به اهل بیت (ع) و ائمه (ع) دارد، مستعد انواع برنامه های خرافاتی و بدعت گذار در دین و آیین های اسلامی است و به همین دلیل، برخی رسوم به جهل مقدس تبدیل شده و مانع رشد و شکوفایی جامعه اسلامی می شود.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فردی است که خیلی از نزدیکان و مردم از او پول طلب دارند ولی بدون اعتنا به این بدهی ها با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) در اربعین می رود؛ در حالی که امام حسین (ع) شهید شد تا این چیزها را جمع کند.

ایشان در روزهای قبل از جنگ تاسوعا و عاشورا بارها اعلام کرد هرکس ذره ای بدهکاری دارد برود ادای حق کند، اینجا نماند که مدیون از دنیا خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود ائمه (ع) هم توقع این میزان غم در جامعه ما را ندارند

خود ائمه (ع) هم توقع این میزان غم در جامعه ما را ندارند