مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 15:352019-01-02اقتصادي

سفر آمریکایی ها به ایران 27 درصد بیشتر شد/ 50 درصد گردشگران ایران همسایه هستند


معاون گردشگری با اعلام این که در هشت ماه نخست امسال حدود 5 میلیون و 520 هزار گردشگر به ایران سفر کرده اند که در مقایسه با سال گذشته 57 درصد رشد داشته است، - گفت: سفر گردشگران آمریکایی به ایران نیز در هفت ماه نخست امسال 27 درصد رشد داشته است.

ولی تیموری به ایسنا خبر داد: در هفت ماه نخست امسال یک هزار و 665 گردشگر آمریکایی به ایران آمدند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 27 درصد رشده داشته است.

تنها در ماه آبان 214 گردشگر آمریکایی به ایران سفر کردند که در مجموع شمار گردشگران ایالات متحده آمریکا در ایران از ابتدای سال 97 تا پایان ماه آبان به 1879 نفر رسیده است.

وی رشد سفر این گردشگران به ایران را با توجه به خروج آمریکا از برجام و تهدیدها و تحریم های اخیر قابل توجه دانست و بیان کرد: با وجود فشارهایی که در ماه های گذشته وارد شده اما کنجکاوی گردشگران خارجی برای دیدن ایران و آشنایی با مردم و جامعه بیشتر شده است.

معاون گردشگری همچنین گفت: با رایزنی هایی صورت گرفته با مراجع ذی ربط، فرایند صدور ویزای اتباع آمریکایی نیز تسهیل می شود.

به گفته او، تعداد کل گردشگران ورودی به ایران در سال 96 حدود 5 میلیون و 113 هزار نفر بود، درحالی که جمعیت گردشگران ورودی به ایران در هشت ماه نخست امسال متجاوز از آن عدد شده و با 57 درصد رشد به 5 میلیون و 520 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آمریکایی ها به ایران 27 درصد بیشتر شد/ 50 درصد گردشگران ایران همسایه هستند

سفر آمریکایی ها به ایران 27 درصد بیشتر شد/ 50 درصد گردشگران ایران همسایه هستند