مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 07:552019-01-02سياسي

همدان از الوند به اهداف گردشگری خود می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: به دنبال توزیع گردشگر به صورت یکنواخت در سراسر استان هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر سه شنبه شب در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اظهار کرد: استفاده از فرصت های موجود در دامنه شمالی الوند اقدامی است که با مطالعه طرح های پیشنهادی و حمایت از طرح های موجود می تواند استان همدان را به اهداف گردشگری خود برساند.

وی ساماندهی دامنه شمالی الوند که شامل 5 پهنه مورد حمایت است را موضوع مورد مطالعه در کارگروه دانست و تاریک دره، حیدره، دره مرادبیگ، سد اکباتان و گنجنامه را پهنه های مورد مطالعه در راستای توزیع گردشگر در استان همدان خواند.

مالمیر در ادامه ساماندهی سراب گیان در نهادند را اقدامی دیگر از موارد کارگروه گردشگری برشمرد و گفت: حضور مشاور در اجرای طرح ها و سپردن طرح به دست شرکت های خصوصی گامی موثر بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: محدودسازی باغ ها و اراضی در محدوده گنجنامه یکی از مواردی است که نیازمندکارکارشناسی بوده و مانع عملیاتی شدن طرح است.

مالمیر خروجی هر طرح را از انجام آن مهمتر دانست و افزود: اینکه هر طرحی با جذب سرمایه گذار روبه رو شود و از همان ابتدای کار سرمایه گذار بداند ماحصل کار چیست؟ چارچوبی است که اداره کل میراث ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان از الوند به اهداف گردشگری خود می رسد

همدان از الوند به اهداف گردشگری خود می رسد