مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 14:252019-01-01اقتصادي

بازار داغ ماشین عروس کلاسیک با موتور پراید!


خاطره بازی های اینترنتی و سریال های ایرانی، پیکان جوانان و ژیان را با پلاک ملی راهی خیابان ها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: فکر کنید ماشین عروسی تان پیکان جوانان باشد یا ژیان و فولکس قورباغه! البته فکر نکنید! چون حالا بازار اجاره خودروهای کلاسیک برای ماشین عروسی بشدت داغ شده است و تعداد زیادی از زوج های تهرانی و عروس و دامادهای دهه شصتی ترجیح می دهند در روز عروسی شان هم نوستالوژی ها را زنده کنند.

خودروهای کلاسیک چه پیکان جوانان ایرانی باشد، چه شورلت آمریکایی در تهران شبی 600 هزار تا 4 میلیون تومان اجاره داده می شوند.

خودروهای کلاسیک در واقع خودروهایی هستند که خط تولیدشان متوقف شده است و هر چه تاریخی تر باشند، گران ترند و اجاره آنها با شرایط سخت تری مانند دریافت وثیقه و تضامین سفت و سخت انجام می شود.

به جز این گاهی هم پای دلال ها و واسطه ها در میان است، زیرا مالکان خودروهای کلاسیک می گویند تعداد دفاتری که خودروهای کلاسیک دارند، بسیار محدود است و واسطه ها هم این خودروها را اجاره می کنند و دوباره اجاره می دهند.

خاطره بازی دهه شصتی ها به ماشین عروس کشید تقریبا بعد از پخش سریال شهرزاد بود که استفاده از خودرو های قدیمی و کلاسیک که متعلق به دهه های 30 و 40 میلادی بود، فراگیر شد و حالا خاطره بازی دهه شصتی ها در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ ماشین عروس کلاسیک با موتور پراید!

بازار داغ ماشین عروس کلاسیک با موتور پراید!