مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 12:252019-01-01فرهنگي

«مدار صفر درجه» شب ها از تلویزیون پخش می شود


اولین قسمت سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی از پنجشنبه (13 دی ماه) به عنوان سریال شبانگاهی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

- اولین قسمت سریال مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی از پنجشنبه (13 دی ماه) به عنوان سریال شبانگاهی از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، با توجه به اینکه آخرین قسمت از سریال خارجی خانه پوشالی روز چهارشنبه (12 دی ماه) ساعت 24 از شبکه چهار راهی آنتن می شود، سریال ایرانی مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی به عنوان سریال شبانگاهی این شبکه جایگزین شده است.

مجموعه مدار صفر درجه ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا با بازی شهاب حسینی را به فرانسه روایت می کند که برای تحصیل در رشته فلسفه به دانشگاهی در پاریس رفته است.

او در پژوهشی با دختری یهودی به نام سارا استروک همکاری می کند، اما این پژوهش باعث ایجاد تغییراتی در مسیر زندگی این دو جوان می شود.

ماجرا در بستر جنگ جهانی دوم می گذرد.

شهاب حسینی، رویا تیموریان، لعیا زنگنه، مسعود رایگان، ایرج راد، رحیم نوروزی و ناتالی متی ( بازیگر فرانسوی ) به همراه سه بازیگر لبنانی (فواد البراهیم، هاسمیک تاچچیان و پیر دافر) و 13 بازیگر مجارستانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدار صفر درجه» شب ها از تلویزیون پخش می شود

«مدار صفر درجه» شب ها از تلویزیون پخش می شود