مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 16:012018-12-30اجتماعي

جزییات چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، الناز فطیرخورانی دبیر چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با اشاره به این نکته که طرح پروژه های دانش آموزی به منظور گسترش فرهنگ پژوهش، - ثبت نام چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان از 13 آبان امسال آغاز شده است و جشنواره پایانی نیز در اواخر فروردین 98 برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، الناز فطیرخورانی دبیر چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان با اشاره به این نکته که طرح پروژه های دانش آموزی به منظور گسترش فرهنگ پژوهش، لذت بردن از دانستن و عمیق کردن فهم دانش آموزان از طریق یادگیری بر اساس جستجوگری با هدایت و مشاوره اینترنتی سایت تبیان طراحی شده است، گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی در رشته های مختلف در 3 بخش غرفه های نمایشگاهی، سمینار های علمی و مسابقات از طریق سایت project14.

tebyan.

net از تاریخ 13 آبان ماه مصادف با روز دانش آموز آغاز شده است و جشنواره پایانی این دوره نیز در پایان فروردین ماه سال 1398 برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش سمینار های علمی و غرفه های نمایشگاهی، دانش آموزان می توانند در 36 گرایش مختلف در رشته هایی همچون علوم اسلامی و معارف دینی، فنی مهندسی، علوم اجتماعی و انسانی، علوم پایه (فیزیک، شیمی، زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی اعلام شد

جزییات چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی اعلام شد