مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 09:412018-12-30اجتماعي

سلیمی از امدادرسانی به مسافران زمستانی در 55 محور کوهستانی خبر داد


مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی در 72 ساعت گذشته به مسافران زمستانی گرفتار در برف و کولاک از سوی امدادگران هلال احمر اظهار داشت: - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ادامه امدادرسانی به مسافران زمستانی گرفتار برف و کولاک در 55 محور کوهستانی 15 استان کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی در 72 ساعت گذشته به مسافران زمستانی گرفتار در برف و کولاک از سوی امدادگران هلال احمر اظهار داشت: در سه روز گذشته 15 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان گرفتار برف و کولاک بوده اند.

وی ادامه داد: با تلاش نیرو های امداد هلال احمر در این محور های کوهستانی و سخت گذر 15 استان متاثر از برف و کولاک به پنج هزار و 100 مسافر زمستانی در راه مانده، امدادرسانی شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از ادامه امدادرسانی به مسافران زمستانی گرفتار برف و کولاک در 55 محور کوهستانی 15 استان کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی از امدادرسانی به مسافران زمستانی در 55 محور کوهستانی خبر داد

سلیمی از امدادرسانی به مسافران زمستانی در 55 محور کوهستانی خبر داد