مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 15:302018-12-25اقتصادي

چه میزان بلیت هواپیما و کشتی فروش می رود؟


سهم یک درصدی دولت از قیمت بلیت هواپیما و کشتی در سال 1398 رقمی معادل 20 میلیارد تومان لحاظ شده است که بر اساس آن می توان درآمد ناشی از فروش بلیت هواپیما و کشتی را حدود دو هزار میلیارد تومان تخمین زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق اطلاعات ارائه شده در لایحه بودجه سال 1398، وزارت راه و شهرسازی به همراه سازمان های زیرمجموعه خود حدودا 8381 میلیارد تومان بودجه خواهند گرفت اما در این بین رقمی معادل 20 میلیارد تومان به عنوان درآمد حاصل از یک درصد قیمت بلیت هواپیما و کشتی برای دولت در نظر گرفته شده است.

بنابراین اگر سهم یک درصدی دولت از قیمت بلیت هواپیما و کشتی در سال 1398 معادل 20 میلیارد تومان باشد، برآورد شده است که در سال آینده حدود دو هزار میلیارد تومان بلیت هواپیما و کشتی به فروش برسد.

این درحالی است که سهم یک درصدی دولت از قیمت بلیت هواپیما و کشتی در سال 1397 نیز معادل 20 میلیارد تومان تعیین شده بود که رقم تعیین شده در بودجه سال آینده نیز بدون تغییر به مجلس شورای اسلامی ارائه شده تا بتوان دو استنباط مختلف را در رابطه با قیمت بلیت هواپیما و کشتی داشت؛ اینکه یا قیمت ها در سال آینده افزایشی نخواهند بود یا اینکه افزایش قیمت ها بنابر پیش بینی کاهش تعداد سفرها در سال آتی لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه میزان بلیت هواپیما و کشتی فروش می رود؟

چه میزان بلیت هواپیما و کشتی فروش می رود؟