مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 10:102018-12-25دانش

جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد


ششمین جشنواره فرهیختگان و شانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پژوهشی فناوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه هدف برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان تکریم مقام والای اندیشمندان علم و فناوری، ایجاد زمینه تعامل همکاری میان فناوران، کشف استعدادهای برتر در زمینه علمی، ایجاد انگیزه در میان مخترعان فناوران پژوهشگران و فراهم سازی فضایی پرشور میان پژوهشگران است گفت: واحدهای استان ها در 22 محور برگزیده ها را اعلام کردند که این برگزیدگان در سه سطح مورد بررسی قرار گرفته اند.

دکتر رنجبر با اشاره به این که برگزیدگان در سه کارگروه ذیل شورای سیاست گذاری جشنواره مورد بررسی قرار گرفته اند، گفت: بیش از 500 پرونده در 22 محور بررسی شد و در نهایت 60 کارآفرین، پژوهشگر برگزیده شدند.

ششمین جشنواره فرهیختگان و شانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و هیأت امنا و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرده است.

از جمله برنامه های این گردهمایی دو روزه تقدیر از پژوهشگران برتر و برگزیدگان جشنواره، برگزاری کمیسیون های تخصصی طرح پایش، امور پژوهشی، تجاری سازی و کارآفرینی، پارک علم و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد