مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 09:002018-12-25اجتماعي

ضرب الاجل دوماهه دادگستری برای ساماندهی پساب های آلوده ساحل بندرعباس


رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به رهاسازی پساب های آلوده در ساحل بندرعباس، ضرب الاجل دوماهه ای را برای دستگاه های متولی به منظور عمل به وظایف قانونی تعیین کرد.

- ضرب الاجل دوماهه دادگستری برای ساماندهی پساب های آلوده ساحل بندرعباس رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به رهاسازی پساب های آلوده در ساحل بندرعباس، ضرب الاجل دوماهه ای را برای دستگاه های متولی به منظور عمل به وظایف قانونی تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رهاسازی پساب های آلوده در ساحل بندرعباس بحرانی زیست محیطی و تهدیدی جدی برای سلامت عمومی شهروندان ایجاد کرده است، ضرب الاجل دوماهه ای را برای دستگاه های متولی در راستای عمل به وظایف قانونی تعیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری بر لزوم مسئولیت پذیری تمامی دستگاه های اجرایی و نظارتی در خصوص عواقب ناشی از تخریب، تصرف و تغییر کاربری اراضی ملی و آلودگی های زیست محیطی تأکید کرد و اقدام قاطع و پاسخگویی متولیان این حوزه را خواستار شد.

وی با اعلام این مطلب که مقابله با عوامل آلوده کننده محیط زیست مورد توجه جدی دستگاه قضایی است، خاطرنشان کرد: نوار ساحلی به عنوان مهمترین انفال در سطح استان هرمزگان باید از هرگونه تعرض و آلودگی در امان بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دوماهه دادگستری برای ساماندهی پساب های آلوده ساحل بندرعباس

ضرب الاجل دوماهه دادگستری برای ساماندهی پساب های آلوده ساحل بندرعباس