مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 02:502018-12-24اجتماعي

تحصیل در سایه خشونت در مدارس خراسان شمالی


خشونت یکی از آسیب هایی اجتماعی است که شیوع فراوانی در خراسان شمالی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما زمانی که از آسیب خشونت صحبت می شود ناخداگاه به سوی آن می رویم که این معضل مختص جوانان و بزرگترهاست اما متأسفانه پس از بررسی ها شاهد آن هستیم که یکی از مهم ترین آسیب هایی که هم اکنون دانش آموزان این استان نیز با آن مواجه بوده است، خشونت است.

اقدام خاصی از سوی برخی والدین برای درمان خشونت در دانش آموزان انجام نمی شود فرنودیان یکی از معلمان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه یکی از آسیب هایی که برخی دانش آموزان با آن مواجه هستند، خشونت است.

وی با بیان این که عوامل مختلفی سبب می شود تا معضل خشونت در دانش آموزان بروز پیدا کند، افزود: به عنوان مثال میان دو دانش آموزم دعوایی رخ داد که این دعوا موجب شکسته شدن دست یکی از آن ها شد.

این معلم خراسان شمالی با اشاره به این که علت اصلی این دعوا موضوع خانوادگی بود، ادامه داد: پدر یکی از این دو دانش آموز فوت کرده و مادر وی نیز دوباره اقدام به ازدواج کرده بود که این امر به پرخاشگری آن دانش آموز منجر شده بود.

یکی دیگر از معلمان خراسان شمالی در ادامه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه برخی والدین موجب می شوند تا خشونت در خود دانش آموز شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در سایه خشونت در مدارس خراسان شمالی

تحصیل در سایه خشونت در مدارس خراسان شمالی