مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 15:452018-12-24سياسي

هزینه کرد اعتبارات براساس ضرورت و اتفاقات است نه عدالت


رییس سازمان مدیریت بحران کشور پیشگیری را اساس کار مدیریت بحران ذکر کرد و گفت: سازه های ما در هنگام ساخت باید بر اساس مدیریت درست و اصولی صورت بگیرد، - نظارت ها دقیق تر و امر پیشگیری نیز به موقع انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، اسماعیل نجار معاون وزیر کشور امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان، ستاد بحران را سازمانی سیاستگذار، حمایت کننده و نظارت کننده دانست و افزود: تمام دستگاه های اجرایی کشور که در زمان عادی ماموریت و مسئولیت دارند، در زمان بحران نیز بر اساس نیاز، مدیریت و مسئولیت اجرایی دارند .

وی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران سازمانی مطالبه گر است و عملکرد دستگاه های اجرایی را پیگیری و بررسی می کند، بیان کرد: برای مدیریت بحران برنامه های متعددی وجود دارد و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز بر پیشگیری و در نهایت استفاده از تمام امکانات و تجهیزات کشور به ویژه نیروهای مسلح تاکید دارد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح می تواند بهتر و با مدیریت کیفی تر در زمان بحران حضور یابد و ما در این زمینه تفاهم نامه وسیعی داریم که در مواقع ضروری و با توجه به نیاز بحران کشور تغییر می یابد .

نجار پیشگیری را اساس کار مدیریت بحران ذکر و بیان کرد: سازه های ما در هنگام ساخت باید بر اساس مدیریت درست و اصولی صورت بگیرد، نظارت ها دقیق تر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد اعتبارات براساس ضرورت و اتفاقات است نه عدالت

هزینه کرد اعتبارات براساس ضرورت و اتفاقات است نه عدالت