مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 10:162018-12-23اقتصادي

فرضیان:فعالیت زغالشویی البرز مرکزی با نصف ظرفیت انجام می شود


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از فعالیت زغالشویی البرز مرکزی با نصف ظرفیت به دلیل کمبود زغال خبر داد که با راه اندازی معادن کردآباد و گلیران شاهد افزایش تولید زغال و اشتغال زایی در سوادکوه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، شماری از مردم در سامانه  فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با مطرح کردن سوژه ای با  عنوان مشکلات اشتغال در البرز مرکزی سوادکوه خواستار پیگیری این مسئله شدند.

 نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه موانع محیط زیست برای احداث کارخانه کک سازی هنوز حل نشد و دو کارشناس آلمانی که با هزینه شرکت البرز مرکزی از امان احداث کارخانه کک سازی بازدید کردند، گفت: این کارشناسان عدم وجود مشکلات زیست محیطی در احداث کارخانه کک سازی خبر دادند.

عبدالله رضیان افزود: با توجه به عدم ارائه مجوز های لازم زیست محیطی، شاهد ممانعت در ایجاد کارخانه کک سازی هستیم و منابع مالی احداث کارخانه کک سازی توسط ایمیدرو و شرکت ساخت و توسعه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان محیط زیست، نمایندگان حوزه انتخابیه و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرضیان:فعالیت زغالشویی البرز مرکزی با نصف ظرفیت انجام می شود

فرضیان:فعالیت زغالشویی البرز مرکزی با نصف ظرفیت انجام می شود