مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 11:112018-12-22سياسي

توسط «به نشر» و با همکاری«دانشگاه علوم پزشکی مشهد»؛ «دارونامه گیاهی» منتشر شد


معاون تولید به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: «دارونامه گیاهی» عنوان کتابی است که توسط انتشارات آستان قدس رضوی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به چاپ رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید احمد میرزاده اظهار کرد: دارونامه گیاهی با تالیف و ترجمه دکتر سید احمد امامی، دکتر مهرداد ایرانشاهی و دکتر میلاد ایرانشاهی از اساتید دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی به چاپ رسید.

وی با اشاره به اینکه ویراستاری دارونامه گیاهی را محمد میزبان و صفحه آرایی آن را علی ریحانی انجام داده است، تصریح کرد: این اثر در قطع رحلی، با شمارگان 500 نسخه و در 745 صفحه به همراه لوح فشرده توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است.

معاون تولید به نشر دارونامه گیاهی را ترجمه کتاب Natures Medicines دانست و تصریح کرد: نخستین بخش این کتاب دربردارنده مطالبی درباره کلیات گیاه درمانی، تاریخچه و مبانی مکاتب گیاه درمانی و نیز نکاتی در مورد روش های تهیه اشکال مختلف داروهای گیاهی است.

میرزاده بخش دوم این اثر را حاوی تک نگارهای مربوط به 184 گیاه دارویی دانست که در هر تک نگار، نام علمی، خصوصیات تشریحی گیاه، ترکیبات موجود، اثرات درمانی، روش های تهیه اشکال دارویی و میزان مصرف، موارد احتیاط و عوارض جانبی و نکات مرتبط با کشت و پرورش گیاه آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط «به نشر» و با همکاری«دانشگاه علوم پزشکی مشهد»؛ «دارونامه گیاهی» منتشر شد

توسط «به نشر» و با همکاری«دانشگاه علوم پزشکی مشهد»؛ «دارونامه گیاهی» منتشر شد