مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آذر 1397 ساعت 14:452018-12-21اقتصادي

آینده گجت های پوشیدنی به کدام برند تعلق دارد؟


تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی در جدیدترین برآوردهای خود اعلام کردند که سهم اپل در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند در سال آینده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به آن که طی چند سال اخیر گجت های پوشیدنی هم چون ساعت های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است، حالا به تازگی گزارش های جدیدی از سوی تحلیلگران در وب سایت phonearena منتشر شده است که نشان می دهد اپل در سال آینده میلادی سهم خود را در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند تا حد زیادی از دست خواهد داد و این مساله در سه ماهه دوم سال 2019 بیشتر محسوس می شود.

این در حالیست که پیش تر، برخی از کارشناسان برآورد کرده بودند که دو شرکت اپل و شیائومی بر بازار گجت های هوشمند پوشیدنی سلطه پیدا خواهند کرد.

محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC همچنین پیش بینی کرده اند که بالغ بر 190 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در سال 2022 میلادی به فروش خواهد رسید، این در حالیست که بازار گوشی های هوشمند به شدت در حال رفتن به سمت و سوی رکود است و پیش بینی می شود در سال های آینده نیز این روند کم و بیش ادامه پیدا کند.

ساعت ها، مچ بندهای ورزشی و عینک های هوشمند همگی از نمونه های موفق و پرفروش بازار گجت های پوشیدنی هستند که توانسته اند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده گجت های پوشیدنی به کدام برند تعلق دارد؟

آینده گجت های پوشیدنی به کدام برند تعلق دارد؟