مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 13:152018-12-19سياسي

لاریجانی: ترقی مکران آینده ایران را تغییر می دهد


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترقی مکران آینده ایران را تغییر می دهد، گفت: مقام معظم رهبری در سیاست های کلی نظام منطقه مکران را مورد توجه قرار داده اند و این یک موضوع و آینده نگری برای رشد و ترقی ایران محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در شورای اداری جاسک و شهرستان های شرق استان هرمزگان با بیان اینکه هدف از این سفرها شنیدن صحبت مردم و مسئولان است، افزود: بسیاری از مشکلات مطروح شده قابل حل است و نمایندگان شما فعالانه در مجلس پیگیر کار هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نسبت به آینده مکران ناامید بود، چرا که توجه جدی به این منطقه وجود دارد و حضور فعالانه نیروی دریایی ارتش نشان دهنده اهمیت منطقه است و انصافاً حضور آن ها باعث جهش و توسعه خدمات خواهد شد.

وی با اشاره به طرح های مهمی که در منطقه مکران در حال انجام است، تصریح کرد: اینکه بزرگ ترین پایانه نفتی کشور در این منطقه در حال ایجاد شدن است، بسیار مهم و نشانه خوبی است.

همچنین فعالیت ستاد اجرایی که با محدودیت های قانونی کمتری نسبت به بخش دولتی مواجه است بسیار مؤثر و پراهمیت است.

لاریجانی افزود: من شخصاً با برخی کشورهای دوست و همکار مذاکرات مؤثر و راهبردی را برای افزایش حجم سرمایه گذاری داشتم و در خصوص نگرانی که نمایندگان شهرستان برای بیمارستان جاسک دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: ترقی مکران آینده ایران را تغییر می دهد

لاریجانی: ترقی مکران آینده ایران را تغییر می دهد