مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 13:112018-12-19سياسي

یک تماشاخانه خصوصی اعلام موجودیت کرد


مدیر تماشاخانه تازه تأسیس «سیمرغ» گفت: مناسبات پیچیده برخی دیگر از سالن های خصوصی موجب گلایه هنرمندان هنگام بستن قراردادها می شود، امیدوارم بتوانیم در راستای بهبود و تسهیل شرایط اجرای هنرمندان گامی برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، تماشاخانه خصوصی سیمرغ شب گذشته با حضور هنرمندانی همچون رحمت امینی، احسان عبدی پور، سروش طاهری، محمد فرشته نژاد، باران صالح علا، احمد بهرامی و کمند امیرسلیمانی افتتاح شد.

  محسن احتشامی مدیر این تماشاخانه در مراسم افتتاحیه آن عنوان کرد: این تماشاخانه یکی از سالن های مجهز با امکانات نور و صوت قابل توجه است، ظرفیتی 80 نفره برای تماشاگران دارد و همچنین به جهت موقیعت جغرافیایی خاصی که دارد راحت قابل دسترسی است.

سال ها اعضای کانون ادبیات ایران به این مکان رفت و آمد کرده اند و موقعیتی آشنا برای اهالی فرهنگ و هنر محسوب می شوند.

وی در ادامه افزود: تماشاخانه سیمرغ در بنیاد بیدل دهلوی قرار دارد و علاوه بر امکانات نمایشی و صحنه ای، میزبان اساتید و اهالی فن برای برقراری نمایشنامه خوانی، ورک شاپ، نشست خبری، سخنرانی های تخصصی و .

خواهد بود.

این مدیر تماشاخانه یادآور شد: من بیشتر از منافع اقتصادی، دغدغه هنری و سابقه فراوان در این عرصه برایم مهم بود همین می تواند برای اهالی تئاتر همراهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تماشاخانه خصوصی اعلام موجودیت کرد

یک تماشاخانه خصوصی اعلام موجودیت کرد