مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 12:512018-12-19دانش

38 موسسه آموزش عالی در دو استان ارزیابی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، هیئت های این مرکز در استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی در آذر ماه سال جاری در مجموع از 38 موسسه آموزش عالی بازدید کردند که 14 موسسه آن مربوط به .

- هیئت های نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی وزارت علوم، از 38 موسسه آموزش عالی در استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، هیئت های این مرکز در استان های سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی در آذر ماه سال جاری در مجموع از 38 موسسه آموزش عالی بازدید کردند که 14 موسسه آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان و 24 موسسه آن مربوط به استان آذربایجان غربی بود.

دراین بازدید ها از 6 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی 2 دانشگاه دولتی، 4 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور و 2 مؤسسه غیردولتی غیرانتفاعی استان سیستان و بلوچستان و از 8 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور، 7 واحد دانشگاه آزاد اسلامی و 5 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی، یک موسسه غیردولتی غیرانتفاعی و 3 آموزشکده فنی و حرفه ای استان آدربایجان غربی بازدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 موسسه آموزش عالی در دو استان ارزیابی شدند

38 موسسه آموزش عالی در دو استان ارزیابی شدند