مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 12:352018-12-19فرهنگي

از «روزگار بهروز» رضوی تا «شادکام» منوچهر آذری


ابوالفضل توکلی سازنده مستندهای مربوط به پرتره دوبلورهای پیشکسوت که از سال 1395 از سوی شبکه مستند مجوز ساخت این سلسله مستندها را گرفت، در پاسخ به پرسشی درباره ادامه ساخت این مستند، - ابراز امیدواری کرد که مستند تمامی پیشکسوتان هنر دوبله را بتواند بسازد.

این مستندساز در گفت وگو با ایسنا پس از پایان ساخت مستند مربوط به پیشکسوت عرصه دوبله (عباس نباتی) از پخش و ساخت دو مستند جدید درباره منوچهر آذری و همچنین مهوش افشاری (از پیشکسوتان دوبله) خبر داد.

او در ادامه توضیح داد: مستند مربوط به منوچهر آذری که شادکام نام دارد، به تازگی به اتمام رسیده است و بعد از آنکه مراحل پخش آماده شد برای رونمایی اعلام خواهد شد.

مستند خانم مهوش افشاری نیز هم اکنون در مرحله ی فیلمبرداری است.

توکلی در پاسخ به این که در ادامه قرار است مستند کدام یک از پیشکسوتان دوبله ساخته شود، ضمن یادآوری ساخت مستند منوچهر اسماعیلی که هنوز موفق به تولید آن نشده است، یادآور شد: تاکنون صحبت هایی با هنرمندان دیگر نیز شده است، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم، چرا که تا زمانی که به مرحله فیلمبرداری نرسد به طور یقین معلوم نخواهد شد.

این مستندساز با بیان این که ساخت این سلسله مستندها از سال 1395 در شبکه مستند با روزگار بهروز ـ مستندی مربوط به بهروز رضوی ـ شروع شد، یادآور شد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «روزگار بهروز» رضوی تا «شادکام» منوچهر آذری

از «روزگار بهروز» رضوی تا «شادکام» منوچهر آذری