مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:462018-12-19سياسي

برنامه های ویژه شهرداری تهران برای شب یلدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ولی الله شجاع پوریان گفت: شب یلدا از جشن های اصیل ایرانی است و بسیاری از آموزه های آن مثل صله رحم، همدلی و صمیمیت و احترام به بزرگان مورد تاکید اسلام هم بوده و شهرداری تهران نیز با رویکرد خانواده محوری نگاه ویژه .

- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه های شب یلدا با عنوان یلدای مهربانی با شعار طعم خوش در کنارهم بودن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ولی الله شجاع پوریان گفت: شب یلدا از جشن های اصیل ایرانی است و بسیاری از آموزه های آن مثل صله رحم، همدلی و صمیمیت و احترام به بزرگان مورد تاکید اسلام هم بوده و شهرداری تهران نیز با رویکرد خانواده محوری نگاه ویژه ای به شب یلدا و پاسداشت آن دارد.

شجاع پوریان تصریح کرد: یلدا در کنار محرومان در قالب متل گویی (نوعی شعرخوانی و داستان خوانی)، پرده خوانی و نقاشی شاهنامه ای، خاطره گویی و یادی از گذشته ها (یلدا در تهران قدیم)، فال گرفتن وحافظ خوانی، تک نوازی و گروه نوازی ساز های ایرانی اجرای موسیقی مقامی، سنتی و فولکور، چیستان گویی و مسابقه اطلاعات عمومی، شعرخوانی و مشاعره، پذیرایی و اهدای بسته شب یلدا از برنامه های ویژه شهرداری تهران در شب یلدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه شهرداری تهران برای شب یلدا

برنامه های ویژه شهرداری تهران برای شب یلدا