مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:402018-12-19بين الملل

هشدار عربستان به اسراییل درباره عواقب تحریک احساسات مسلمانان


عربستان به رغم اخباری که در زمینه تلاش برای عادی سازی روابطش با تل آویو مطرح است به اسراییل هشدار داده و اعلام کرد که تداوم اقدامات اسراییل در اراضی اشغالی فلسطین مانعی بر سر راه تلاش های بین المللی برای حل درگیری های میان فلسطینیان و اسراییلی ها ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عربستان خطاب به اسراییل اعلام کرد که تداوم اقدامات و نقض های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تلاش های موجود جهت ایجاد راهکار عادلانه و فراگیر برای حل بحران میان فلسطینیان و اسراییلی ها طبق قطعنامه های بین المللی و طرح صلح عربی و نیز تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی را از بین می برد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ریاض خطاب به اسراییل نسبت به پیامدهای خطرناک غیرقابل توجیه اقدامات رژیم صهیونیستی هشدار داد و اعلام کرد که چنین اقداماتی باعث تحریک احساسات مسلمانان جهان می شود.

بدر بن سعود الطریفی الشمری، معاون نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در نشستی این گونه عنوان کرد که موضع عربستان در قبال پرونده فلسطین ثابت است و ریاض نقض ها و اقدامات اسراییل در حق ملت فلسطین را محکوم می کند.

الشمری تاکید کرد که جامعه جهانی باید مسؤولیت هایشان را در قبال توقف خشونت و حمایت از ملت فلسطینی برعهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عربستان به اسراییل درباره عواقب تحریک احساسات مسلمانان

هشدار عربستان به اسراییل درباره عواقب تحریک احساسات مسلمانان