مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:362018-12-19بين الملل

حمله به کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت چند فلسطینی


نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز در عملیاتی نظامی بخش های مختلف کرانه باختری شدند و منازل مردم را تفتیش و ضمن زخمی کردن سه شهروند فلسطینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری فلسطینی (سما) گزارش داد در حمله سحرگاه امروز نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه الدهیشه در بیت لحم که به درگیری منجر شد، سه شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند که حال یکی وخیم گزارش شده است.

منابع محلی گفتند: نظامیان ویژه رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه به بهانه جستجوی افراد تحت تعقیب محاصره و به تفتیش آنجا پرداختند که در این حین، جوانان فلسطینی با سنگ و کوکتل مولوتوف به آنها حمله کردند و نظامیان صهیونیست هم به آنان تیراندازی کردند که در نهایت سه نفر از فلسطینیان زخمی و سه نفر هم بازداشت شدند.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی در حمله بامداد امروز نظامیان این رژیم به استان های کرانه باختری چهارده شهروند فلسطینی بازداشت شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک العیسویه در شرق، شهرک بیتونیا، شهر رام الله و شهر البیره هجوم بردند و در حمله به اردوگاه قلندیا هم با جوانان فلسطینی درگیر شدند که این درگیری تا شهرک کفرعقب در همجواری آن هم کشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت چند فلسطینی

حمله به کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت چند فلسطینی