مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:002018-12-19فناوري

برنامه رییس جمهور کوبا برای توسعه استفاده از فضای مجازی


رییس جمهور کوبا گفت که دولت وی قصد ایجاد وب سایت و حساب های کاربری جدید در توییتر و یوتیوب برای بهره برداری از دنیای مجازی و ایجاد ارتباط بیشتر میان مردم را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در سال های اخیر استفاده از اینترنت و فناوری های جدید ارتباطی در کوبا که عمدتا از عقب ماندگی تکنولوژیک رنج می برد، افزایش یافته و دولت این کشور اقدام به افتتاح کافه های سایبری، پارک های داری وای فای و در ماه جاری میلادی نیز اقدام به ارائه اینترنت موبایلی کرده است.

هر چند که تعداد کمی از خانواده ها در این کشور به اینترنت متصل هستند.

میگوئل دیاز کانل، رییس جمهور کوبا که ماه آوریل ریاست جمهوری را از رائول کاستروی محافظه کار، تحویل گرفت، گفته است که این مهم است که دولت کوبا در فضای مجازی نیز از سیاست هایش هم چنان که تعداد هر چه بیشتری از مردم این کشور به اینترنت متصل می شوند، حمایت و برای آن تبلیغ کند.

دیاز کانل 58 ساله ماه اکتبر حساب کاربری خود در توییتر را گشود و به تبع او چندین مقام دولتی دیگر نیز این کار را انجام دادند.

او قبل از رییس جمهور شدن مواضعی متفاوت با هم قطاران بالای 80 سالش نشان داده از جمله این که در نشست های دولتی با خود تبلت می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه رییس جمهور کوبا برای توسعه استفاده از فضای مجازی

برنامه رییس جمهور کوبا برای توسعه استفاده از فضای مجازی