مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 09:362018-12-19اجتماعي

علت اصلی توقف ساخت خط 3 متروی تهران چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به تازگی طی اظهاراتی در خصوص وضعیت خط 3 مترو تهران در نیاوران گفت: - پورسیدآقایی می گوید تنها راه ادامه مسیر انشعاب خط 3 متروی تهران از ساختمان اطلس مال است، اما معاون پیشین حمل و نقل شهردار می گوید که امکان تغییر مسیر، میسر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به تازگی طی اظهاراتی در خصوص وضعیت خط 3 مترو تهران در نیاوران گفت: ارائه مجوز ساخت به مجتمع تجاری اطلس مال در پاسداران و فرو رفتن پایه های این ساختمان در عمق زمینی که باید تونل مترو در آن ساخته می شد، امتداد خط 3 مترو به سمت نیاوران را کور کرده و تاکنون مسیر جایگزینی برای آن پیدا نشده است.

معاون حمل و نقل و ترفیک شهردار تهران تصریح کرد: منافع مالی سبب شده ساختمانی بالای سر خط 3 مترو و در مسیر نقشه های مصوب مترو ساخته شود.

درحالی که پیش از آن قرار بود به جای اطلس مال، پارکینگ نیاوران برپا شود تا کمبود جای پارک منطقه را جبران کند.

پورسیدآقایی هشدار داده 170 متر تونلی که برای مترو پس از ایستگاه نوبنیاد کنده شده و انتهایش به دیوار بتنی می رسد، مقاوم سازی نشده و یکی از جا های آسیب پذیر تهران در زمان زمین لرزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اصلی توقف ساخت خط 3 متروی تهران چه بود؟

علت اصلی توقف ساخت خط 3 متروی تهران چه بود؟