مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 09:152018-12-19سياسي

ظریف هدفی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نداشته و ندارد


سخنگوی وزارت امور خارجه ،با تاکید بر این که «وزیر امور خارجه فردی فراجناحی و ملی است»، گفت: آقای ظریف گرایش حزبی و جناحی ندارد و به دنبال اهداف خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.

- سخنگوی وزارت امور خارجه ،با تاکید بر این که وزیر امور خارجه فردی فراجناحی و ملی است ، گفت: آقای ظریف گرایش حزبی و جناحی ندارد و به دنبال اهداف خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست.

بهرام قاسمی، در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سووالی مبنی بر این که به دنبال حضور وزیر امور خارجه در نشست حزب ندای ایرانیان برخی از رسانه ها و منتقدان این اقدام وزیر امور خارجه را حزبی و جناحی قلمداد کرده اند و بعضا مدعی شده اند که ظریف به دنبال اهدافی خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 است، تصریح کرد : آقای ظریف یک شخصیت برجسته در عرصه سیاست خارجی و بین الملل است و چون وزیر امور خارجه هستند با دعوت های زیادی در داخل و خارج کشور مواجه هستند که ایشان نیز براساس موقعیت و فرصتی که در اختیار دارند در برخی از این نشست ها شرکت می کنند.

وی با بیان این که آقای ظریف گرایش حزبی و جناحی ندارد ، ادامه داد : چندی پیش دبیرکل حزب ندای ایرانیان از ایشان دعوت کرده بودند که در جمع اعضای این حزب در مورد سیاست خارجی ایران و مهم ترین اولویت ها و چالش های پیش روی آن، سخنرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف هدفی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نداشته و ندارد

ظریف هدفی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نداشته و ندارد