مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 02:252018-12-18سياسي

5 نکته مهم درباره کنفرانس اقلیمی لهستان


در حالی که نمایندگان کشورهای حاضر در کنفرانس اقلیمی سازمان ملل متحد در لهستان به توافقی برای چگونگی اجرای توافقنامه اقلیمی 2015 پاریس که در سال 2020 میلادی اجرایی می شود رسیدند، - فعالان و برخی از کارشناسان این حوزه هشدار داده اند که این توافق، فاقد اهداف یا امید به بهبود اقدامات آب و هوایی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالان و کارشناسان حوزه محیط زیست معتقدند که در این توافق به طور شفاف به موضوعات کلیدی همچون اختصاص بودجه به پروژه های اقلیمی در کشورهای در حال توسعه پرداخته نشده است.

با این حال بنابر اظهارات شرکت کنندگان در این اجلاس، نشست آب و هوایی سازمان ملل در لهستان (COP24) به دنبال آن بود تا دستورالعمل هایی در مورد چگونگی گزارش میزان انتشار گازهای گلخانه ای و اقدامات صورت گرفته برای کاهش این آلاینده ها ارائه شود که این توافق حاصل شد.

در همین رابطه شبکه خبری بی بی سی در گزارشی با اشاره به جزییات این کنفرانس به پنج نکته کلیدی اشاره کرده که می توان از این رویداد، آموخت.

در ادامه این نکات را می خوانید: 1.

قوانین، کلید بازی هستند: هر چقدر هم کسل کننده به نظر برسد اما باید قبول کرد که قوانین عملیاتی در توافقنامه اقلیمی 2015 پاریس، چگونگی مقابله جهان با تغییرات اقلیمی را در دهه های پیش رو کنترل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته مهم درباره کنفرانس اقلیمی لهستان

5 نکته مهم درباره کنفرانس اقلیمی لهستان