مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 19:462018-12-18سياسي

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است/ یمن پیروز است همان طور که حزب الله پیروز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست دفاع از مردم یمن عصر امروز سه شنبه 27 آذرماه در مجتمع سیدالشهدا (ع) و باحضور آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، - آیت الله اراکی در نشست دفاع از ملت یمن پیروزی مظلومان بر ستمگران را سنت الهی برشمرد و گفت: ملت یمن پیروز می شوند همان طور که حزب الله پیروز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست دفاع از مردم یمن عصر امروز سه شنبه 27 آذرماه در مجتمع سیدالشهدا (ع) و باحضور آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله محمدحسن اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) و برخی فعالان فرهنگی از کشور های مختلف برگزار شد.

جنایات نظام های ستمگر در یمن و سکوت مجامع بین المللی در این مراسم آیت الله اراکی که بیشتر صحبت هایش را به زبان عربی ارائه داد، با اشاره به اینکه ملت یمن ملت مقاوم است، ابراز داشت: امروز روزی است که همه نظام های ستمگر دست به دست هم داده اند و این جنایت ها را در یمن رقم می زنند و نظام بین الملل در برابر این عمل جنایتکارانه سکوت می کند.

پیروزی مستضعفان بر ظالمان سنت الهی وی با اشاره به اجرا شدن سنت الهی در سطح نظام بین الملل افزود: امروز همه نظام های ستمگر در کنار هم قرار گرفتند و از سوی دیگر تمام مردمی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته و ستمدیده اند در سمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است/ یمن پیروز است همان طور که حزب الله پیروز شد

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است/ یمن پیروز است همان طور که حزب الله پیروز شد